Dette er min Art Journal-blog. Her kommer jeg til å legge ut mine inspirasjoner, sider og ellers alt som har med ArtJournaling å gjøre.

tirsdag 28. februar 2012

Soulmates


Denne siden har jeg laget til alle mine sjelevenner der ute! 

Det er du!
- du som kjenner at kontakten er der hver gang vi møtes
- du som kjenner at det er for lenge siden vi har hatt tid til å være sammen
- du som føler at vi har kjent hverandre i hele livet

Denne siden er til deg!! 

Tusen takk for at jeg har deg:0)



"Noen ganger i livet, møter jeg en av mine sjelevenner - SOULMATE!
Jeg kjenner det inni hjertet når det skjer!
Den gleden gjør at jeg vil være sammen med min venn, og unne henne (eller han) alt godt!"


Ta vare på deg selv til vi møtes igjen!!

3 kommentarer:

  1. WOWWWW, denne var bare heilt fantstisk flott og nyyyyydelig tekst, steike dyktige e du det :)

    SvarSlett
  2. Hei! Da fant jeg deg:) Karina nevnte deg da vi snakket sammen sist.
    Håper vi treffes om du er på besøk hos henne en gang.
    Jeg vil i allefall besøke bloggen din igjen :)

    SvarSlett

Jeg blir så glad for kommentarer! Så legg gjerne igjen noen ord, så kan jeg titte innom deg også:0)
>Tusen takk!!!